Vad står det i protokollet?
En sak som du måste jobba med är nog ödmjukhet - du skriver att du inte gjort några misstag på flera månader - tro mig, det har du. Jag har haft körkort i många år nu och gör fortfarande misstag när jag kör, det gör alla. Det viktiga är att se sina egna misstag för att kunna bygga upp sin riskmedvetenhet i trafiken.
Jo förstår vad du menar. Misstag har jag säkert gjort men inga märkväldiga som kan leda till trafikfara eller så. Har iallafall blivit bra på att köra och det tycker min lärare och chefen med.
Men mitt alllra största problem just nu är nervositeten. Känner mig så himla avklädd och obekväm bredvid en främling som jag vet sitter och granskar och bedömer mig. Som tur så fick jag en snäll person denna gång men övertänker alltid som tex - kommer jag att få en bittergubbe? Tänk om jag får motorstopo nu? Tänk om det dyker upp en lastbil från ”ingenstans”. Förstår du vad jag menar? Har så hemskt mycket presstationsångest och har haft det i hela mitt liv. Det är även så för mig i skolan.
Men ja du har ju en poäng i det du säger.