Start > Körkortsforum > Uppkörning Farsta

Uppkörning Farsta

Gs 2020-10-21 00:27 ! Citera #
:? Hejsan!


Det är så att jag har uppkörning nu på fredag i farsta klockan 07:25 och tänkte fråga alla som har haft uppkörning samma tid som jag, hur upplevde ni det?

Är det en bra tid punkt? Ä det mycket trafik då? Och om ni också haft i farsta vilken väg åkte ni?

Jag skulle nog säga att jag kan hela området runt om farsta men vill ändå dubbelkolla med er som faktiskt gjort det
Gäst 2020-10-21 12:18 ! Citera #
Det är nog lite trafik, jag körde upp kl halv 9. Det är alltid trafik :? Inte mycket men. I alla fall så är det busenkelt att köra vid Farsta, speciellt om du kan området. Du får köra mot Skarpnäck, Nynäshamn, Hökarängen typ. Sedan kör ni av någonstans på vägen t.ex Länna, Haninge C och gör lite grejer. Sedan är det bara att åka hem igen.
Gäst 2020-10-21 12:21 ! Citera #
Personligen fick jag köra ut på motorvägen mot Nynäshamn, av vid Haninge C. Köra till LIDL i Haninge. Sedan tillbaka till Farsta trafikverket. Men det var väl mest för att jag sa att jag bodde i Tyresö och då ville han att jag skulle köra mot Tyresö. :? Fick ju legenden Kerim som provförrättare. Riktigt skön gubbe.
Gs 2020-10-21 17:46 ! Citera #
Jag antar att det gick bra, gud va skönt hoppas att jag också får nån snäll gubbe
MF 2021-01-06 23:55 ! Citera #
Gs 2020-10-21
:? Hejsan!


Det är så att jag har uppkörning nu på fredag i farsta klockan 07:25 och tänkte fråga alla som har haft uppkörning samma tid som jag, hur upplevde ni det?

Är det en bra tid punkt? Ä det mycket trafik då? Och om ni också haft i farsta vilken väg åkte ni?

Jag skulle nog säga att jag kan hela området runt om farsta men vill ändå dubbelkolla med er som faktiskt gjort det
Hur gick det? Vilken rutt tog ni? Jag har uppkörning kl. 07:25 på en fredag i Farsta.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov