Start > Körkortsforum > 62 rätt, min teknik

62 rätt, min teknik

Linn 2020-10-19 12:04 ! Citera #
Klarade teoriprovet med 62 tätt på första försöket, detta gjorde jag:

- Började tidigt och skumläste de kapitlen som var relevanta för den körning jag gjorde.

- Skumläste även delarna som inte direkt var relevanta för övningskörning såsom fordonkännedom och miljö.

2 veckor innan provet

- Läste hela boken noggrant och tog anteckningar på det absolut viktigaste och det som jag hade en tendens att glömma bort.

- Började med frågor på körkortonline.se och skrev upp infon från frågorna jag hade fel på i ett doc.

- Övade på mina anteckningar från boken och de från körkortonline.

- Gjorde ett dokument med de viktigaste och svåraste punkterna från båda anteckningarna.

- Övade på de slutgiltiga anteckningarna och slutproven här på körkortonline tills jag fick 95-100%

LYCKA TILL!
Gäst 2020-10-19 12:30 ! Citera #
Tack för dina tips! Vet nån om det räcker att läsa teorin från kortkortonline.se eller måste man köpa boken? Har även appen ta körkort men teori.

Tacksam för svar! :)
Yaya 2020-10-19 17:19 ! Citera #
Hej, jag hade själv boken men såg att precis allt redan står här, till och med mer. Jag tyckte också att flera saker var tydligare skrivet här, så du behöver egentligen ingen bok

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo