Start > Körkortsforum > Kuggade för fjärde gången

Kuggade för fjärde gången

Gäst 2020-10-01 12:36 ! Citera #
Vet fan inte om jag orkar längre. Det är alltid olika saker jag torskar på varje gång. Och dessutom bara ett moment vid varje uppkörning. Förra gången så hade jag glömt att blinka vid ett körfältsbyte. Denna gång så hade jag tydligen fel bromsteknik, vilket känns väldigt märkligt för ingen har påpekat det tidigare. Varken på körskolan eller vid tidigare uppkörningar och jag körde likadant den här gången som jag alltid gör.

Vad ska man göra för att klara uppkörningen egentligen? Och vad gör man för att inte tappa suget?
Omtänksam mamma 2020-10-01 14:53 ! Citera #
Min son kuggade sig för andra gången idag - mammahjärtat blöder.
Läser alla inlägg här och flera har jag förmedlat vidare till sonen för att ”peppa” honom
gäst 2020-10-01 15:00 ! Citera #
Beklagar men undrar dock, kan du köra bil? Jag klarade min uppkörning och jag kör absolut inte speciellt bra. Du kanske borde ta och lugna dig med uppkörningen och fokusera på att bli en bättre förare genom att öva mer :)
Gäst 2020-10-01 15:15 ! Citera #
Eftersom både min körskolelärare och min handledare privat anser att jag är redo att köra upp så får jag utgå från att jag är redo. Plus att jag själv känner mig bekväm i min körning.
Arg människa 2020-10-01 18:43 ! Citera #
Har också kuggat fyra gånger börjar bli riktigt upprörd nu.... min trafiklärare tycker att jag kör bra och trafiksäkert men dessa inspektörerna kuggar fan en för det minsta lilla man gör :x :x
Gäst 2020-10-01 23:33 ! Citera #
Om trafikläraren har sagt att du är redo så är det bara att fortsätta boka 8-) Till slut går allt din väg och du får kortet. 5:e gången gillt :x ? Tänk inte ens på det, alltså antalet. Tänk bara att du kör tills du klarar det. Sen ska du ju såklart plugga regler och träna fram tills att du klarat det.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor