Start > Körkortsforum > Falun, hjälp

Falun, hjälp

Noname 2020-09-24 11:52 ! Citera #
Hej! Jag har uppkörning på måndag i Falun kl.13.15 och det här är mitt andra uppkörning. Jag kuggade för att jag inte tittade på speglarna. Jag gjorde det men jag överdrev inte för inspektören. Jag undrade om hur det ser ut i Falun. Är det svårt? Bilar? Inspektörer? Kan ni ge mig råd som kan hjälpa mig under uppkörningen? Tack för er tid!
Gäst 2020-10-07 12:13 ! Citera #
Nu har måndagen redan passerat, så jag hoppas att du klarade upkörningen den här gången. Just nu byggs det så in i norden i Falun, det finns nästan inte en gata som inte är upphackad, så det är lite besvärligt just nu här och var. I övrigt kan det vara klokt att vara familjär med gatorna runt Trafikverket på Yxkammaregatan, eftersom man garanterat startar och slutar där.

Fixade det på första försöket, hade en trevlig ung kille, som har hur tillmätesgående som helst.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov