Start > Körkortsforum > Göteborg

Göteborg

Gbg 2020-09-23 12:30 ! Citera #
Någon som haft uppkörning i Gbg? Hur gick det för er? Vad kuggade ni på? Vart i Gbg körde ni upp?
Gäst 2020-09-23 22:43 ! Citera #
Körde upp i både högsbo o kungälv. Inte så pass svårt faila pga egna misstag. I högsbo är det mest cirkulationsplatser inte så mycket cykelvägar o gåvägar men i kungälv är det tvärtom då det krävs stark uppmärksamhet där. Beror på tiden men va beredd på att de kan va många pers som går eller cyklar för de finns många gåvägar och cykelvägar.
Gbg 2020-09-24 09:34 ! Citera #
Gäst 2020-09-23
Körde upp i både högsbo o kungälv. Inte så pass svårt faila pga egna misstag. I högsbo är det mest cirkulationsplatser inte så mycket cykelvägar o gåvägar men i kungälv är det tvärtom då det krävs stark uppmärksamhet där. Beror på tiden men va beredd på att de kan va många pers som går eller cyklar för de finns många gåvägar och cykelvägar.
Tack för svar! Vad failade du på om man får fråga?
Gäst 2020-09-24 11:03 ! Citera #
Högsbo, failade jag på att jag inte kollade bak när jag bakade. Kungälv så failade jag på att jag inte gasa när jag skulle upp på en motorväg start från vägkant kollade jag inte backspegeln sido spegel sen döda vinkel o sist blinka ut. Har mitt prov idag tränat på allt detta hoppas jag ba inte failar på något nytt.
Gbg 2020-09-24 12:11 ! Citera #
Lycka till! :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
8
I dag 11:04
1
I dag 10:37
7
I dag 10:36
7
I dag 10:01
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest