Start > Körkortsforum > Era bästa tips inför/under en …

Era bästa tips inför/under en uppkörning

Elon 2020-09-22 10:29 ! Citera #
Hej, jag ska snart ha min uppkörning och jag undrar om någon har några tips inför detta eller under själva uppkörningen? Något man verkligen inte får vara osäker på? Vad ska man tänka extra på under uppkörningen? Generella tips? Hjälp uppskattas :D
Gäst 2020-09-22 11:29 ! Citera #
Var inte nervös, kolla i alla speglar & tänk på att kolla döda vinkeln vid sväng osv, haka inte upp dig på småfel då inspektören (om du får en trevlig sådan, har nämligen märkt att de är riktigt sällsynta) ska göra en helhetsbedömning
Gäst 2020-09-25 16:10 ! Citera #
Innan : Köp en lektion hos trafikskola då dem kan märka småfel du gör som du inte tänkt på innan.

Under : Beskriv mycket av vad du gör och varför du gör som du gör, basically säg det du tänker högt så slipper det bli något missförstånd mellan dig och kontrollanten.

Annars är det bara att försöka vara lugn och komma ihåg att du kan köra bra och trafiksäkert :lol:

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 10:55
5
I dag 09:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor