Start > Körkortsforum > Klarade teorin idag!

Klarade teorin idag!

Hanna 2020-09-21 14:20 ! Citera #
Skrev teoriprovet idag i Sthlm City och fick godkänt! 54 poäng. Inte så nöjd med min poäng då det känns som att jag pluggat sönder, lyckades få nästan alla rätt de senaste gångerna som jag gjorde provet med 70 frågor på 50 min här...
Aja det viktigaste är att man blir godkänd! Jag läste boken och gjorde de 1023 frågorna här i fyra omgångar, övade också lite på Bonnier Trafikskola. Kan tilläggas att jag också läste igenom min killes gamla körbok.
Det var mycket frågor gällande olika korsningar och vart man ska lägga sitt fokus osv. Det svåra tyckte jag var att till skillnad från proven här på sidan så var det flera svarsalternativ som kändes som de kunde vara rätt, vilket gjorde mig osäker och jag ändrade en del i efterhand. Vilket kanske gjorde att jag inte fick riktigt så hög poäng som jag velat ha :lol: Mitt tips är att läsa frågorna noga och läs gärna boken också så får ni en större förståelse!
Gäst 2020-09-23 01:39 ! Citera #
Grattis!!
Hanna 2020-09-24 16:53 ! Citera #
Tack!! :D
Glad 2020-09-24 18:45 ! Citera #
Grattis!! :lol:

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
93
I går 22:20
6
2024-03-27 21:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo