Start > Körkortsforum > Någon som gjort teoriprovet ny…

Någon som gjort teoriprovet nyligen i Sthlm City?

Hanna 2020-09-14 17:48 ! Citera #
Hej,

Jag har prov nu på måndag i Sthlm City och undrar om någon nyligen har gjort det och kan intyga på att frågorna liknar de här på sidan?
Gäst 2020-09-14 18:14 ! Citera #
Mer eller mindre, frågorna är ganska lika. Jag fick tyvärr icke godkänt med bara 4 frågor ifrån godkänt. Tips är att läsa noga på frågorna innan du svarar
Hanna 2020-09-14 21:59 ! Citera #
Tack för svar, jag har läst två böcker och gjort alla frågorna här i tre omgångar hehe :lol: Plus gjort tester hos Bonnier Trafikskola så bara hålla tummarna :)
Hasna 2020-09-14 23:30 ! Citera #
Hej, jag skrev för en vecka sen och jag upplevde att frågorna mer eller mindre var identiska med dessa, jag gjorde endast proverna på körkortonline om och om igen och fick 57 på teoriprovet. Några frågor kände jag inte alls igen men det är bra att du även läser Bonniers för att få variation, lycka till!
Amanda 2020-09-15 17:56 ! Citera #
Hej! Jag gjorde teoriprovet för en vecka sen men fick tyvärr underkänt, fick 49 dvs tre ifrån godkänt. Läste teorin på körkortonline 3 ggr och köpte även frågor och gjorde frågorna totalt 3 ggr. Vissa frågor var identiska men vissa hade jag ingen aning på. Hoppas detta ger dig någon hjälp! Lycka till kompis! :)
Julia 2020-09-18 09:35 ! Citera #
Jag skrev igår! Har haft 59-64 rätt de senaste 10 proven på den här sidan, kände mig rätt trygg. Fick dock bara 54 på det riktiga provet.
Gäst 2020-09-18 09:48 ! Citera #
Julia 2020-09-18
Jag skrev igår! Har haft 59-64 rätt de senaste 10 proven på den här sidan, kände mig rätt trygg. Fick dock bara 54 på det riktiga provet.
...fast då kunde du väl frågorna här (alltså du hade fått dem tidigare)? Vad fick du på dina 10 första prov här?
f 2020-09-18 17:41 ! Citera #
Skrev provet idag, godkänd med 60 rätt av 65. (70 frågor totalt varav 5 kontrollfrågor där poängen inte räknas)
En del frågor liknade de som är på den här sidan, vissa t o m lättare. 2-3 frågor hade en liten film inifrån en bil i en körsituation som man fick titta på och sedan besvara, de var lite kluriga (vet inte om jag fick rätt på dem). Annars ganska rimlig svårighetsnivå tyckte jag. Pluggat genom att läsa körkortsbok pärm till pärm, göra de 1000 frågorna här och nästan alla frågor i en gammal STR provbok.

Lycka till på provet!
Hanna 2020-09-18 19:59 ! Citera #
Åh grattis!! Ja jag hoppas det går bra! :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest