Start > Körkortsforum > Södertälje

Södertälje

Shuchi 2020-09-11 00:09 ! Citera #
Hej
Jag har uppkörning inom 10 dagar i Södertälje. Snälla tipsa mig om vägar, inspector och vilka bilar fick ni för automat?
Är så nervös. Snälla vad ska jag höra?
Gäst 2020-09-12 14:46 ! Citera #
Fick Volvo V60, den va jätte obekväm och var inte alls van med den bilen. Fick bittraste kärringen som bestämde sig för att kugga mig redan när vi hälsade pga jag var nervös. Lugnade inte alls ner mig utan höll bara tyst när jag satt och andades ut djupt flera gånger och sa minst 5 gånger att jag var jättenervös. Sen skrek hon på mig och skällde ut mig när jag försökte förklara för henne efter att hon sa att jag blivit kuggad att nervositeten hade mkt med det att göra. Rekommenderar ingen att köra upp hos Trafikverket i Södertälje, korruptare ställe finns inte. Dom borde stänga ner stället, usch kommer aldrig glömma bort den dagen. Ska boka i annan stad nästa gång elr så ger jag bara upp för körkortet är inte värt min mentala hälsa.
Anonym 2020-09-30 20:59 ! Citera #
Gäst 2020-09-12
Fick Volvo V60, den va jätte obekväm och var inte alls van med den bilen. Fick bittraste kärringen som bestämde sig för att kugga mig redan när vi hälsade pga jag var nervös. Lugnade inte alls ner mig utan höll bara tyst när jag satt och andades ut djupt flera gånger och sa minst 5 gånger att jag var jättenervös. Sen skrek hon på mig och skällde ut mig när jag försökte förklara för henne efter att hon sa att jag blivit kuggad att nervositeten hade mkt med det att göra. Rekommenderar ingen att köra upp hos Trafikverket i Södertälje, korruptare ställe finns inte. Dom borde stänga ner stället, usch kommer aldrig glömma bort den dagen. Ska boka i annan stad nästa gång elr så ger jag bara upp för körkortet är inte värt min mentala hälsa.
Vad jobbig, man kan väl iallafall visa lite empati?? När hade du din uppkörning och vem var din inspektör?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest