Start > Körkortsforum > Teoriprov Stockholm City

Teoriprov Stockholm City

hanna 2020-09-08 21:19 ! Citera #
Jag ska skriva teoriprov 21/9 i Sthlm och har läst både körkortsboken skolan gav mig och min killes gamla körkortsbok (den är lite mer utförlig) plus gjort typ alla frågor som finns här på sidan... :lol: Någon som har gjort provet nyligen? Är det svårt? Vad behöver jag fokusera på? Tack på förhand. :)
Gäst 2020-09-08 21:27 ! Citera #
Gjorde provet i juli och den var ganska svår. Fick 52/52 men plugga mest på trafikregler och trafiksäkerhet kommer mycket frågor om det. Rekommenderar också frågorna här på körkortonline.se! Lycka till på provet :)
hanna 2020-09-08 21:47 ! Citera #
Ah okej! Jag har gjort över 1000 frågor här och fått godkänt varje gång de senaste gångerna som jag gjort de med 70 frågor, så känner mig rätt redo... :)
Amanda 2020-09-15 17:58 ! Citera #
hanna 2020-09-08
Jag ska skriva teoriprov 21/9 i Sthlm och har läst både körkortsboken skolan gav mig och min killes gamla körkortsbok (den är lite mer utförlig) plus gjort typ alla frågor som finns här på sidan... :lol: Någon som har gjort provet nyligen? Är det svårt? Vad behöver jag fokusera på? Tack på förhand. :)
Hej! Jag gjorde teoriprovet för en vecka sen men fick tyvärr underkänt, fick 49 dvs tre ifrån godkänt. Läste teorin på körkortonline 3 ggr och köpte även frågor och gjorde frågorna totalt 3 ggr. Vissa frågor var identiska men vissa hade jag ingen aning på. Hoppas detta ger dig någon hjälp! Lycka till! :)
hanna 2020-09-15 19:51 ! Citera #
Ah okej! Hoppas du fixar det nästa gång :) Läste du boken också?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 13:31
1
I dag 11:46
5
I dag 06:09
94
I dag 05:55
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor