Start > Körkortsforum > Körlektioner helger

Körlektioner helger

Sunshine 2020-09-08 11:17 ! Citera #
Någon som känner till någon körskola i Stockholm som har körlektioner på helger? Pluggar nu på heltid och ska börja att jobba efter årsskiftet. Av ekonomiska skäl måste jag vänta med att ta körlektioner när jag börjat jobba men kommer då jobba heltid. Därför söker jag körskolor där man kan köra på helger.
Gäst 2020-11-22 07:32 ! Citera #
Kullens trafikskola i Sollentuna och Danderyd, om det inte behöver vara centrala Stockholm. Mycket fina och kunniga lärare också! :)
Patrik 2021-01-01 12:33 ! Citera #
Hej jag vet att Eriksdals trafikskola Stockholm brukar köra på helger. Dom är väldigt flexibla och anpassar sig efter elevens behov så kontakta dom.
Sandra 2021-01-11 13:18 ! Citera #
Globens trafikskola erbjuder lektioner på helger om man kör manuell. Dock får man betala lite mer för de lektionerna, lärarna ska ju ha sin OB liksom.
Alicia 2021-01-11 18:53 ! Citera #
Jakobsbergs trafikskola är en sjukt bra trafikskola med tider alla dagar i veckan. Jag körde bara på helgerna.
Skolan ligger precis brevid trafikverket i järfälla så man kör i exakt samma områden! Den är billig också med bra paketpris där det ingår körlektioner, teori online, riskettan, och rikstvåan. Rekomenderar starkt!
Gäst 2021-01-14 11:22 ! Citera #
Är det inte mycket dyrare på helgerna? :?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest