Start > Körkortsforum > Uppkörning i Skövde

Uppkörning i Skövde

Klara F 2020-09-08 09:49 ! Citera #
Hej på er! Jag är från Lidköping och skulle tagit körkort den 14 juli men kuggade uppkörningen.. Jag fick då en ny tid i NOVEMBER, men eftersom jag inte orkade vänta så länge så var jag inne på trafikverket varje dag och hittade tillslut en tid i Skövde nu den 21 september. Jag undrar nu ifall det är någon här som har kört upp i Skövde som skulle kunna berätta vilken rutt ni kört eller om ni kuggat på något speciellt moment. Jag ska åka dit och köra några gånger nu innan uppkörningen men det skulle va skönt att få veta vilka rutter man brukar köra eller om det är något speciellt man ska tänka på just i Skövde. Tack på förhand.
Mackan 2020-09-08 10:18 ! Citera #
Hej, lycka till! Har inte kört i Skövde, men vilka delar kuggade du på? Tänk på att om du kan köra bil och klarade teorin, kan du köra var som helst. Alla städer har samma skyltar och regler ;) Tro på dig själv så går det bra!
Gäst 2020-09-18 12:12 ! Citera #
Uppkörning från Skövde är skit ifall du inte är därifrån
Gäst 2020-09-18 12:13 ! Citera #
Blev kuggad där idag och det var inte lätt när man kört på Lidköpings små gator innan. De stor skillnad.
Klara F 2020-09-18 22:24 ! Citera #
Hahah fuck.. Vart körde ni? Fick du köra mycket i stan? Bostadsområden? Pls tell me<3
Gäst 2021-06-17 13:31 ! Citera #
Hade min uppkörning där idag och alla blev kuggade pga placering. Alla gjorde exakt samma ”fel”. Det lustiga är att jag vid tidigare uppkörning för A1, kört på exakt samma sätt som jag gjorde idag men klarat det då. Mitt tips är att köra på ett annat ställe. Körprovshanledaren verkar inte kunna någonting om placering.
Björn He 2021-06-17 15:30 ! Citera #
Klara F 2020-09-18
Hahah fuck.. Vart körde ni? Fick du köra mycket i stan? Bostadsområden? Pls tell me<3
Klara, körde du upp i Lidköping när du blev kuggad? Minns du exakt av vilka skäl du blev kuggad? Hur har det gått nu, över ett halvår senare, har du lyckats få körkort?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest