Start > Körkortsforum > Vad kuggade ni på????

Vad kuggade ni på????

Gäst 2020-09-06 22:26 ! Citera #
Kan ni berätta på vad ni kuggade? Roligt att höra olika berättelser och så?
Gäst 2020-09-06 23:22 ! Citera #
Teoriprovet fem gånger
Gäst 2020-09-07 12:08 ! Citera #
Kuggade uppkörningen på att jag hade missat att blinka vid ett körfältsbyte. Han påpekade dock att jag hade tittat ordentligt fast glömt blinka. I övrigt så hade jag tydligen en felfri körning. Suck! Bara boka ny uppkörning.
Gäst 2020-09-07 13:15 ! Citera #
Synd bara boka ny tid samma för mig.
Gustav 2020-09-07 16:44 ! Citera #
Kuggade 5 uppkörningar nu och det enda jag kugga på den senaste uppkörningen i Sollentuna var cirkulationsplatsen alltså att jag hade felbedömt när jag skulle åka in då det kom en jäkel som rusade ut jätte snabbt utan att blinka.
acknan 2020-09-07 20:40 ! Citera #
Kuggade för att jag fick motorstopp på en motorvägsavfart. Hur undrar ni då? Ja det kom en ambulans med blåljus bakom mig så jag körde in till kanten och stannade eftersom att det var rätt trångt. Så när jag skulle köra iväg fick jag motorstopp för att jag var ovan vid bilen :o Hehe härligt scenario va? Allt var rätt gjort enligt inspektören utom motorstoppet då :D Klarade det på andra uppkörningen. :scared:

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest