Kuggat teori 5 gånger!:(
Jag skulle nog tipsa med att du trgglar igenom alla teorifrågorna om och om igen och kollar igenom dom du gör fel och försöker förstå varför du svarade fel. Skaffar liksom fakta till frågorna så du förstår dom helt.
Hej jag har en fråga till er som har klarat provet, hur lika de riktiga provet är frågorna på denna sida? är det bra att plugga på dom här frågorna?
tack på förhand
Undrar också det, skulle man rentav kunna klara det riktiga teoriprovet mer eller mindre enbart med hjälp av dessa lite drygt 1000 frågor?? Vad tror ni? (främst ni som hart en konto här och klarat provet)
Mvh. Patrik
Jag har kuggat mig, frågorna på teoriprovet är helt annorlunda. Fick 50 och man ska ha 52, ASSURT!!!
Oj, hoppas du klarar det nästa gång!
Jag ska försöka plugga på ordentligt nu innan jag ska skriva!
Jag har kört några tester här på Körtkortonline.se, och vissa frågor tycker jag är förvirrande.
Exempelvis den som rör omkörning vid heldragen mittlinje, så finns det 2 alternativ:
- Jag får inte köra om då mittlinjen är heldragen.
- Jag får inte köra om då jag skulle behöva passera mittlinjen.
Vilket i min värld är samma sak, vad är skillnaden, kuggar man på sådant?
Jag tycker de där två har riktigt stor skillnad. Den första innebär ju kort och gott att en heldragen linje automatiskt skulle betyda omkörningsförbud. Den andra däremot handlar om att det är förbjudet att korsa heldragna linjer och blir med andra ord det rätta alternativet. =)
Tjena jag är en man som alldrig ger upp har kuggat 6 gnrr..42 36 40 47 50 51 ,,,...ja lipar inte för det du ska alltid tänka jag tar den när det är min lyckodag de finns alltid en mening var för du kuggar och inte bara blir godkänd
Jag gjorde teoriprovet idag för första gången och fick 61/65 rätt! Jag har läst boken en gång, men mest använt den här sidan som jag VARMT rekommenderar! Mitt tips till dig är att inte boka provet igen förens du känner dig helt säker på att du kan själva teorin bakom frågorna, på så sätt kommer du spara pengar och slippa besvikelsen. Så, stressa inte och boka inte provet för tidigt. Det kan vara så att du behöver plugga mer helt enkelt. Stort lycka till och ge inte upp!
Hej
Jag klarade av teorin på första gången fick 60 rätt. ta det lugnt så gör du det bra!
Hej,
Det där med datorfrågor. Någon som skrivit två gånger? Datorn skickar säkert helt nya frågor nästa gång man loggar in på provet. Torskade idag teorin med 2 fel för mkt. Formler och miljöfrågor. Inte en enda alkofråga så allt kommer väl nästa gång.
Med vänlig hälsning,
/C
Senaste foruminläggen
Rubrik