Start > Körkortsforum > Fick 63/65 på teorin

Fick 63/65 på teorin

GODKÄND 2020-09-02 15:28 ! Citera #
Idag fick jag 63/65 på teoriprovet!

Började plugga bara 3-4 veckor innan provet.

Ville bara berätta lite om hur jag pluggade.

Jag använde mig först av teoriappen ”ta körkort”.

Läste genom och klarade alla nivåer i appen. Såg till att repetera då och då efter jag klarat nivåerna för att undvika glömska.

Sedan använde jag mig av den här sidan och började med frågorna ”ca 1020”.

Läste genom teoriboken på sidan efter jag svarat på alla frågor ”man kanske ska läsa först o sedan använda svara?”

Det som är bra med den här sidan är förklaringarna till svaren, se till att läsa dom noga!

Två dagar innan provet fokuserade jag på mina svaga sidor: t ex hastigheter, skyltar, miljö osv

Dessutom använde jag mig av andra appar och tester för att variera på frågorna.

Frågorna på det riktiga provet var inte exakt lika så se till att (förstå anledningen bakom allting) och inte bara kunna utantill, att kunna är ju bra i och för sig men att förstå är mycket viktigare, det gör också så att man inte glömmer också.

På det riktiga provet är det jättebra om du sparar tid så du kan gå genom dina svar, ibland svarar man fel pga att inte fatta frågan eller skippa läsa genom alla alternativ.

Ta det lugnt på provet, försök andas djupt innan du börjar, var utvilad natten innan och lycka till!!!
Prof 2020-09-02 15:37 ! Citera #
Stort grattis!
Yay 2020-09-02 15:39 ! Citera #
Tack så mycket!!!!!
Gäst 2020-09-26 15:08 ! Citera #
Tycker du frågorna på provet var lika de i ”Ta Körkort”-appen? Har mest använt mig av den, får runt 62-65 varje gång jag gör slutprov där.
Aaa 2020-09-26 21:06 ! Citera #
Wow 49/65 gjorde jag..

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo