Start > Körkortsforum > Finns inga lediga tider förrän…

Finns inga lediga tider förrän nästa år

Jagvillkörauppnu 2020-09-01 15:01 ! Citera #
Tycker det är rätt sjukt hur långa väntetider det är på att uppkörningar just nu. Förstår att Covid.19 påverkar det hela men att behöva vänta i flera månader innan man kan få en tid är bara drygt.
Ellen 2020-09-01 15:12 ! Citera #
Självklart är det drygt men om du kollar runt på andra områden i din närhet på Trafikverkets hemsida kan det finnas bättre tider
jagvillkörauppnu 2020-09-01 15:24 ! Citera #
Ellen 2020-09-01
Självklart är det drygt men om du kollar runt på andra områden i din närhet på Trafikverkets hemsida kan det finnas bättre tider
Det har jag gjort. Kör även via skola och de kan se andra tider än en privatperson kan. Tidigast tider är i december, alternativt april nästa år. :|
Ellen 2020-09-01 15:30 ! Citera #
Tråkigt att höra men gå in på trafikverket varje dag och kolla efter tider, det brukar alltid vara någon som avbokar :)
Gäst 2020-09-01 15:38 ! Citera #
Jag har hittat tider samma dag eller till dagen efter. Och har inte företräde heller. Så gå in och titta hela tiden så kmr du hitta.
Gäst 2020-09-01 17:21 ! Citera #
Tänk på att det är gratis att boka, varenda mupp bokar ju. Sedan är det många som ångrar sig och bokar av/trafikskolor som bokar av tider de inte behöver. Det kommer nya hela tiden. 1 dag, 1 vecka framåt. Det är bara att spam uppdatera sidan ;)
jagvillkörauppnu 2020-09-03 15:24 ! Citera #
Gäst 2020-09-01
Tänk på att det är gratis att boka, varenda mupp bokar ju. Sedan är det många som ångrar sig och bokar av/trafikskolor som bokar av tider de inte behöver. Det kommer nya hela tiden. 1 dag, 1 vecka framåt. Det är bara att spam uppdatera sidan ;)
Det gör jag, tyvärr hänger det mycket på min skola också då det är deras bil jag är van att köra med. Kollar varje dag men hittar inget ._,

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
2
I dag 13:33
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo