Farsta, Sollentuna eller Järfälla?
Var ska man helst köra upp?
Körde upp i farsta idag kl 14 o kuggade på att jag bytte fil i motorväg för att köra om en lastbil som körde i 70 km/h då inspektören ansåg att den filen redan var ”full med bilar” när det endast fanns 2 bilar och gott om plats för mig.. Lite skumt faktiskt.
Hört mycket dåligt om Sollentuna och farsta, känner dock många som tagit i järfälla.
Körde upp i farsta idag kl 14 o kuggade på att jag bytte fil i motorväg för att köra om en lastbil som körde i 70 km/h då inspektören ansåg att den filen redan var ”full med bilar” när det endast fanns 2 bilar och gott om plats för mig.. Lite skumt faktiskt.
Jätte tråkigt, hoppas det går bättre nästa gång. Min uppfattning av vad jag läst om inspektörerna på Farsta är att de är överdrivet petiga, och kuggar för minsta lilla. Nästan som att de behöver fylla en kvot för underkända prov/dag. Sollentuna har jag läst ska vara lite trevligare och mer rättvisa.
Hört mycket dåligt om Sollentuna och farsta, känner dock många som tagit i järfälla.
Har ingen uppfattning av Järfälla, men tror det ska vara något bättre än resterande. Problemet är bara att jag inte känner till området lika väl som Farsta och Sollentuna.
Vi gjorde ingen säkerhetskontroll, parkering eller backning. Kändes som att inspektören bara ville ta mig på en rutt för att ge mig underkänt...
Vi gjorde ingen säkerhetskontroll, parkering eller backning. Kändes som att inspektören bara ville ta mig på en rutt för att ge mig underkänt...
Var det första uppkörningen? För det kan vara så att de hoppar över delar av provet som man redan blivit godkänd på vid tidigare uppkörningar. Bokade du uppkörning privat eller vida skola? Kanske den faktorn också påverkar deras bedömning..
Det var min första uppkörning, och ja, jag bokade privat.
Jätte konstigt, typ alla får göra säkerhetskontroll första gången. Men du tar den nästa gång!
Hi , i have upkörning at Sollentuna on 9 September, i have drive at Sollentuna with my traffic school , i have failed two times in Sollentuna. Any one want me some tip please . Thanks
Senaste foruminläggen
Rubrik