Start > Körkortsforum > Jag fick körkortet på 6 försök…

Jag fick körkortet på 6 försöket i Hisingen

HejaHäcken 2020-09-01 09:23 ! Citera #
Jag är så glad!!!!!!!!!!!!!!!

Jag hade uppkörning i Högsbö, Hisingen, Kungälv och Halmstad. Jag rekommenderar Hisingen mest. Högsbö var ett riktigt helvete. Ge inte upp. Jag gav nästan upp men lyckades till slut. Ledsen för min dåliga svenska. Lycka till!
Gäst 2020-09-01 11:10 ! Citera #
Grattis ;) :lol: ;) :D nu får du festa yippi!!! :D ditt färska körkort har själv på fredag är rädd för att misslyckas
Gäst 2020-09-01 20:14 ! Citera #
Grattis!! Njut av ditt körkort, nu börjar livet :D
Thomas 2020-09-02 14:05 ! Citera #
6 försök? Hur illa körde du de övriga gångerna egentligen eller var du bara orolig
Gäst 2020-09-02 14:53 ! Citera #
Thomas 2020-09-02
6 försök? Hur illa körde du de övriga gångerna egentligen eller var du bara orolig
Var denna kommentar verkligen nödvändig? Alla klarar inte uppkörningen på första försöket, det är individuellt från person till person. Bara för att man klarar sin uppkörning på sjätte försöket behöver det inte betyda att man kör dåligt, det kan finnas tusen andra anledningar bakom som du inte känner till så döm gärna inte utan att veta hela sanningen. Kram
HejaHäcken 2020-09-03 08:57 ! Citera #
Det är bra Thomas, tack för att du frågar. Jag kunde inte köra privat och flesta trafikskolor var överbokade till oktober. Jag trodde att det är bättre att boka uppkörningen för att träna än att göra någonting. Jag slösade bort mycket pengar, men det hjälpte mig att identifiera mina brister och åtgärda dem med min trafikskoleläraren.
L 2020-09-03 21:30 ! Citera #
Grattis!!
Får man fråga varför du kuggade 6 gånger?
Gäst 2020-09-04 10:08 ! Citera #
Kan du snälla berätta hur din uppkörning gick i Kungälv? ska köra i Kungälv nästa vecka. tack
HejaHäcken 2020-09-04 23:38 ! Citera #
1. Främsta anledningen: att köra för långsamt och inte gå tillräckligt aggressivt in i rondellerna
2. Stress och ångest. Det fick mig att glömma mitt namn och var jag är och varför
3. I allmänhet bra körning, jag tittade inte tillräckligt ut när jag bytte körfält i en stor rondell
4. Rusningstid + föll i inspektörens fällor
5. Ganska mycket perfekt körning. Orsaken till misslyckande gav ingen mening. Jag tror att hon antog att jag inte hade tid att träna efter min sista tentamen. Jag bokade den här en dag efter den 4: e körningen.
6. Pass

Jag använde google translate för att svara snabbare
Nervös tjej 2020-09-20 16:21 ! Citera #
HejaHäcken 2020-09-01
Jag är så glad!!!!!!!!!!!!!!!

Jag hade uppkörning i Högsbö, Hisingen, Kungälv och Halmstad. Jag rekommenderar Hisingen mest. Högsbö var ett riktigt helvete. Ge inte upp. Jag gav nästan upp men lyckades till slut. Ledsen för min dåliga svenska. Lycka till!
Varför var Högsbo ett helvette då? Vad var det som var så speciellt där? :o

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 15:04
1
I dag 11:46
5
I dag 06:09
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov