Start > Körkortsforum > Uppkörning Norrköping

Uppkörning Norrköping

S 2020-08-30 19:23 ! Citera #
Hej har uppkörning nu nästa veca i norrköping ska köra med automatik bil men är nervös hur det kommer gå för mig. Eftersom jag är dålig på att följa anvisnigar har någon tips på hur jag kan göra och lite tips inom norrköping ŕondeller osv rädd att kugga på första försöket
Gäst 2020-08-30 20:33 ! Citera #
Hej! Har du funderat på att träna mer på att följa anvisningar...det är samma system i hela landet. Inget unikt i Norrköping.
S 2020-08-31 05:45 ! Citera #
Jag övar privat nu har inte råd med trafikskola längre det som jag är dålig på men är ändå orolig för hur det kommer att gå eftersom när jag kör med hemma går allt bra men med trafikskolan så går allt åt helvete med trafikläraren han säger körningen är okej men att jag missar när jag ska göra en sväng till mål exempelvis. Och ibland så misr jag i rondellen hur jag skulle placera mig innan kan mågon ge mig tips hur man kan förstå anvisningarna för rondeller för att vissa här i norrköping är komplicerade tycker jag./s
Förarprövaren 2020-08-31 20:41 ! Citera #
Hej!

Din beskrivning av din körning tyder på att du inte är redo för uppkörning. Min rekommendation är att du tränar mera, så att du har koll på att följa anvisningar och placering. Kanske går det bra när du kör privat därför att du får viss hjälp? Trafikinspektören vill se att du kör självständigt.
www.uppkorningblog.com

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor