Start > Körkortsforum > Södertälje uppkörning

Södertälje uppkörning

mask1n3n 2020-08-27 22:38 ! Citera #
Riktigt bra uppkörning! Fick en lite dålig start då det kom en bil från vänster så jag behövde bromsa rätt hårt innan jag åkte ut från trafikverket, och ett motorstopp pga 2an i en korsning där jag svängde in mot ett område med hus. Annars flöt det på riktigt bra och jag fick backa runt hörn och hela fadderullan, men jag var för jävla säker på att detta motorstopp ( som inte var ett dugg trafikfarligt, och jag kom iväg igen på någon sekund ) och denna hårda bromsning i början skulle vara nog för att jag skulle kugga. Var så jävla nervös inför detta prov!
Hade en man, vill ej uppge namn, men sicken jävla konung! Bra informerat och han hade lite gött småsnack och han var allmänt riktigt kunglig!
Nu har man körkortet iallafall! :D
m4sk1n3n 2020-08-27 22:41 ! Citera #
Vill nämna att jag menar att motorstoppet kom EFTER jag kommit in på vägen jag skulle till. Detta var för att bilen var lite starkare än jag var van med, så hade nog legat med 1an om jag känt bilen, behövde en högre hastighet på 2an än jag var van med! :D
Louise 2020-09-05 09:16 ! Citera #
Grattis!!

Kan du berätta lite mer i detalj exakt vilken väg/rut ni körde?

Ska köra upp om 10 dagar, så skulle uppskatta lite tips om ruten.

Tack,
Louise
Gäst7 2020-09-05 23:44 ! Citera #
Jag körde upp i Södertälje för två dagar sen. Hade aldrig kört i Södertälje innan , kunde ingenting om området. Jag körde på motorväg, landsväg och fick parkera. Det fanns ingen trafik heller.

Klarade uppkörningen på första försöket och körde upp privat.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
16
I går 16:04
4
2024-09-19 22:45
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo