Start > Körkortsforum > Teoriprov Stockholm City

Teoriprov Stockholm City

Gäst 2020-08-25 15:12 ! Citera #
Hej!

Tänkte dela med mig av min upplevelse av dagens teoriprov.

Skulle egentligen inte försökta ta körkort förens nästa sommar då jag ska börja plugga utomlands, men på grund av att jag fick teoriprov idag och uppkörning imorgon i Farsta (bokade i början av Aug) har jag kört nästan varje dag och pluggat dagligen. Har övningskört innan detta, men inte börjat med teorin förens jag bokade proven.

Supertrevlig personal på Trafikverket där jag skrev, i Stockholm City. Provet tog cirka 25 minuter att genomföra, mycket om korsningar där olika traifkregler gäller.

Lärdom? Provet är inte svårare än vad finns online, i appar, på Elevcentralen med mera. Stressa inte upp er!

Läs igenom boken grundligt, anteckna medan så ni har ett kompendium av anteckningar, och komplettera med en app för mängdträning. Det kommer gå fint.

Jag fick 60/65 vilket jag nöjd med för att ha pluggat i tre veckor.

Lycka till alla som inte har gjort det än!
Oscar 2020-08-25 18:27 ! Citera #
Stort Grattis!
Skulle du kunna berätta kring din uppkörningen under morgondagen om du känner för det såklart! Här nämligen uppkörning i Farsta om två veckor. Hade varit kul med lite tips och upplevelser! 8-)
acknan 2020-08-25 21:42 ! Citera #
Bra jobbat, du har rätt teoriprovet är enkelt. Nu kommer den svåra delen, köra v60 med dallrande ben felfritt och trafiksäkert. Lycka till.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I dag 02:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov