Start > Körkortsforum > Använda backkamera?

Använda backkamera?

gäst 2020-08-25 12:00 ! Citera #
Blir man kuggad vid uppkörningen om man använder sig av backkameran? Eller kan man använda den i kombination med att kolla alla speglar osv.
A 2020-08-25 12:37 ! Citera #
Nej de blir man inte. MEN kom ihåg att använda även speglar, kombination son du nämde :) jag blev iallafall godkänd när jag använde båda två som hjälpmedel. Inspekören nämde att de va bra att jag använde även speglar, så antar att de är viktigt att även kolla speglar.
gäst 2020-08-25 12:51 ! Citera #
A 2020-08-25
Nej de blir man inte. MEN kom ihåg att använda även speglar, kombination son du nämde :) jag blev iallafall godkänd när jag använde båda två som hjälpmedel. Inspekören nämde att de va bra att jag använde även speglar, så antar att de är viktigt att även kolla speglar.
Tack så mkt för svar :) jag kuggade pga min backparkering, skulle du kunna hjälpa mig med steg för steg för hur man backparkerar är verkligen sämst på det :cry:
Gäst 2020-08-25 13:00 ! Citera #
Här finns bra tips https://youtu.be/V8I5L_ig5Gk

Lycka till!

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo