Start > Körkortsforum > Uppkörning Sollentuna imorgon!

Uppkörning Sollentuna imorgon!

Gäst 2020-08-05 19:16 ! Citera #
Imorgon har jag min andra uppkörning kl 08:00 i Sollentuna! Är det någon som har kört den tiden i Sollentuna? Hur ser det ut på vägarna då med trafik och så. Och blir det att man inte kör motorväg om det är massa trafik eller hur funkar det? Och ja, jag vet att man ska kunna köra vart som, helst vilken tid som helst och det kan jag. Är bara nyfiken på vad man kan förvänta sig :)
Lol 2020-08-06 02:34 ! Citera #
Hur gick det??
Gäst 2020-08-06 18:05 ! Citera #
Kuggade. Inspektören tyckte jag kunde haft rörligare blick. Men men, hittade en ny tid om 3 dagar så de bara köra igen!
Gäst 2020-08-06 18:09 ! Citera #
Körde en Volvo v60, tror att de var en elhybrid. Ifall nån är nyfiken :)
Lotta 2020-08-06 19:52 ! Citera #
Hur fick du ny tid om 3 dagar? Maken kuggade också idag men när han kollar ny tid är det om 6 månader.

Lycka till nästa gång!
Gäst 2020-08-06 20:21 ! Citera #
Jag var inne på Trafikverkets hemsida från att jag kuggade till att jag hittade den här nya tiden för bara några timmar sen. Så det gäller att uppdatera sidan ganska ofta för att få tag på en sån här tid då det är avbokningstider och dom kan ju komma in när som helst under dagen. Så är han inne hela tiden och kollar så är jag säker på att han hittar en tid ganska snart!
Ahah 2020-08-07 10:23 ! Citera #
Gäst 2020-08-06
Jag var inne på Trafikverkets hemsida från att jag kuggade till att jag hittade den här nya tiden för bara några timmar sen. Så det gäller att uppdatera sidan ganska ofta för att få tag på en sån här tid då det är avbokningstider och dom kan ju komma in när som helst under dagen. Så är han inne hela tiden och kollar så är jag säker på att han hittar en tid ganska snart!
Varför fan chansar du efter 3 dagar? Du är definitivt inte redo att köra upp och förstör för alla som fortfarande inte ens haft sin första uppkörning!
Gäst 2020-08-07 12:50 ! Citera #
Men snälla personen kanske klarar uppkörningen vad vet du??? Finns folk som har kuggat och gjort provet samma dag och klarat det utan problem!
Aha 2020-08-07 14:08 ! Citera #
Gäst 2020-08-07
Men snälla personen kanske klarar uppkörningen vad vet du??? Finns folk som har kuggat och gjort provet samma dag och klarat det utan problem!
Kanske och kanske uppkörningen är inget man chansar antigen är man redo eller inte! Inte så nice att crasha dagen efter
Gäst 2020-08-12 10:33 ! Citera #
Ahah 2020-08-07
Varför fan chansar du efter 3 dagar? Du är definitivt inte redo att köra upp och förstör för alla som fortfarande inte ens haft sin första uppkörning!
Folk som har sin första uppkörning har förtur så jag förstörde inte för någon. Det var faktiskt inspektören som rekomenderade mig att kolla ofta på Trafikverkets sida för att hitta en ny tid så snabbt som möjligt. Nu sitter jag här med mitt körkort i handen så jag var nog redo trots allt!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest