Start > Körkortsforum > Intensivkurs

Intensivkurs

Sofia 2010-04-25 23:14 ! Citera #
Hej :)
Är det någon som har gått en intensivkurs, som kan berätta lite hur det gick till.
Hur länge varade utbildningen, klarade ni er på första uppkörningen osv ?
sarahyeahh 2010-04-27 19:28 ! Citera #
Ja jag skulle också vilja veta lite mer om det där. Mina föräldrar tyckte att jag skulle gå på det förut men nu vet jag inte....
Soffan72 2010-05-07 16:16 ! Citera #
Mitt enda och jävligt starka tips är att ni ser en intensivkurs som slutklämmen på en längre tids hemmakörning. Jag har precis gjort 2 veckor i Falun och önskar att jag fortsatt kört hemma hela sommare och åkt iväg dit i höst i stället. Man kan inte trolla fram kunskap och rutin på 2 veckor.
Gäst 2010-05-10 18:54 ! Citera #
Jag tycker att intensiv kurs är ett bra alternativ o lära sig på om man inte har det så lätt att koncentrera sig om man har det utspritt över några veckor.
Billy Andersson 2010-05-14 02:16 ! Citera #
Ska man gå en intensivkurs tycker _JAG_ att man ska ha erfarenhet sen tidigare, kört lite grand iaf.
Tror det blir svårt att få in så mycket information och lära sig så mycket på 2 veckor. Själv har jag inte tagit intensivkurs då jag förederar att ta det långsamt och inte proppa in alla information på en gång i huvudet.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 20:01
5
I går 18:59
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo