Start > Körkortsforum > Klarade uppkörning i Södertälj…

Klarade uppkörning i Södertälje

Erv1 2020-08-03 14:25 ! Citera #
Hej på alla som håller på att få körkortet.
Idag klarade jag min uppkörningen på första försöket i Södertälje och det är så jävla skönt, obeskrivligt skönt.
Jag kämpade 3 månader för det.
Det gick extremt stressigt för mig var sjukt nervös men klarade!!!
För säkerhets kontroll fick jag bromsar så efter det körde vi motorväg, landsväg och lite stadskörning med villaområde. Hade problem med bilen då var det en volkswagen passar diesel och den helt annorlunda än golf fick flera motorstopp blev sjukt nervös sen körde till parkeringen backade in efter körde vi till villaområde och sen tillbaka till trafikverket. På väg dit var redo att höra att jag är kuggad men nej efter när stängt av motorn fick jag veta att jag är godkänd då var det en av lyckligaste stunder i mitt liv. Provförrättare en himla snäll kvinna hon är underbar väldigt väldigt snäll. Tackar henne för detta.
Ni som ska köra upp kan jag tipsa att träna ordentligt innan annars blir det inte lätt och nervositet som fuckar upp. Kom utvilad och ta det lugnt andas djupt så klarar ni.
Lycka till för alla!
Gäst 2020-08-03 21:47 ! Citera #
Grattis till dig!!! Fick du välja själv att backa in i rutan eller backa runt hörn?
Erv1 2020-08-03 22:20 ! Citera #
Gäst 2020-08-03
Grattis till dig!!! Fick du välja själv att backa in i rutan eller backa runt hörn?
Nej det är provförrättaren väljar var du ska köra och köra in eller backa dessutom fick stanna och sen köra på en uppförsbacke och gjorde det utmärkt.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov