Start > Körkortsforum > Uppkörning i Kungälv

Uppkörning i Kungälv

Felicia 2020-08-02 11:21 ! Citera #
Hej!
På tisdag har jag uppkörning i Kungälv och undrar helt enkelt ifall det är någon som har några tips allmäna tipsa på vad jag ska tänka på? Finns det någon vanlig rutt som förarprov personen oftast väljer? Om det är någon där ute som inte har kört upp i Kungälv men kan dela med sig av sin uppkörning och vad man ska tänka på så välkomnas de också!

Jag har kört mycket och känner mig säker, min körskollärare tror även att det inte kommer vara något problem, men jag är fortfarande nervös! Tack på förhand!
Gäst 2020-09-12 11:32 ! Citera #
Hej !
Kan du berätta hur har det varit med din körning?
Vilka väger åkte du ? Gärna tipsa mig
Jag har prov i kungälv snart och är väldigt nervös.
Tack på förhand
Frida
WilliamB 2020-12-10 22:57 ! Citera #
Jag övningskör i Kungälv. Har inte haft min uppkörning än, men ska göra det snart. Min körlärare sa att det finns 5 olika landsvägar, varav en man i princip alltid kommer behöver köra på. De 5 vägarna är:

Väg 168 mot Marstrand/Hålta
Väg 625 ”Romelandavägen” mot Diseröd
Väg 574 ”Karebyvägen” mot Kareby, Kode
Väg 587 ”Kongahällavägen” mot Säve
Väg 574 ”Gamla E6” mot Göteborg

Man kommer troligen först köra en bit i Kungälv, sen ut på en av dessa vägar, vända på landsväg, och sedan tillbaka + lite motorväg

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo