Start > Körkortsforum > Kuggad uppkörning vill inte ha…

Kuggad uppkörning vill inte ha samma inspektör

Mina 2020-07-25 10:35 ! Citera #
Igår hade jag min andra uppkörning och kuggade trafikverketsbil

(första kuggade jag, hade en jätte trevlig inspektör men missade högerregeln vilket jag visste precis när jag gjorde misstaget och åkte för långt fram vid trafiksignal på en vänster sväng )

men vill inte ha samma inspektör som igår igen hon var så negativ och sa på alla möjliga sätt att de var fredag och folk vill hem under hela körningen.

I början när vi kör ut så ger hon mig ingen direktion och vi närmar oss korsningen och jag frågar ska vi höger eller vänster då svarar hon hmm jag vet inte, sen bestämmer hon sig sista sek vänster. Hon ger mig direktioner och vi åker sen går vi in i en parkering parkerar medan hon fnissar (jag klarade den) och vi åker ut, jag missar åka av till Nynäshamn så vi vänder hittar en parkeringsplats och de är folk som går på parkeringsplatsen precis framför vår bil och det står en bil bakom mig. Då säger hon bilen bakom dig är stressad och vill in och jag tittar på henne de är folk framför mig som går sen pratar hon om att det är fredag och folk vill hem. Jag kör in vänder och åker tillbaka jag vänjnigsplikt och det är flera bilar höger och vänster som kommer och hon har foten beredd på bromsen vilket hon visar tydligt fastän jag redan har stannat bilen och kollar båda håll. Vi åker till en annan plats och jag krypkör för att sikten är dålig sen bromsar jag för att någon springer över ett övergångsställe o de hoppar till pytteliten och kvinnan hoppar till som att hon ska flyga in mot fönstret, detta gjorde hon flera gånger.
Jag ville bara hem jag visste vad hon höll på med, helt ointresserad ändrade riktning hela tiden, och pratade om hur andra vill bara hem och det är fredag och försöker stressa upp mig för att göra fel när andra bilar väntar för att jag har väjningsplikt, eller när jag ska göra en vänstersväng då de åkte bilar på vägen och jag visste att hon ville kugga mig. I slutet frågade hon mig kör du privat eller körskola, jag säger körskola då säger hon se till att du kör mycket mera privat innan du kör upp igen är så frustrerad jag vill inte ha henne igen men vill köra upp på samma plats pga hittar inga tider ingenstans och teori går ut snart och de finns inga teori tider heller
acknan 2020-07-25 12:22 ! Citera #
Va det Farsta eller Nynäs ?
Nina 2020-07-25 16:22 ! Citera #
Farsta
Milla 2020-07-25 19:17 ! Citera #
Körde du upp i fredags? Körde också upp då! Kuggade också.
Milla 2020-07-25 19:20 ! Citera #
Jag hade en man i 45-50 års åldern som inte sa ett pip förutom höger, vänster följ Nynäshamn. Skönt med ingen som pratar för mkt men hade varit lugnande om han var mer lättsam i början. Han sa verkligen bara det man behövde. Vill ha nån lättsam så man inte känner sig korkad så fort man gör ett fel.
Milla 2020-07-25 19:21 ! Citera #
Körde du upp i fredags? Körde också upp då! Kuggade också.
Nina 2020-07-25 22:29 ! Citera #
Ja det var nu på fredag, jag är ok med att jag kuggade för att till slut ville jag bara hem, från början av körningen sa hon jag vet inte vart vi ska sen gav hon mig ett mål sen mitt i säger hon jag ändrade mig vi går här istället och pratade om att det är fredag och att folk är stressade och vill hem under nästan hela min körning. Till slut började jag känna mig stressad och gjorde men vill inte ha en ointresserad trafikinstuktör som inte pallar med jobbet för att helgen närmar sig
Gäst 2020-07-25 22:31 ! Citera #
Nina 2020-07-25
Ja det var nu på fredag, jag är ok med att jag kuggade för att till slut ville jag bara hem, från början av körningen sa hon jag vet inte vart vi ska sen gav hon mig ett mål sen mitt i säger hon jag ändrade mig vi går här istället och pratade om att det är fredag och att folk är stressade och vill hem under nästan hela min körning. Till slut började jag känna mig stressad och gjorde men vill inte ha en ointresserad trafikinstuktör som inte pallar med jobbet för att helgen närmar sig
Och gjorde*fel
Milla 2020-07-25 22:48 ! Citera #
Ne exakt kände samma..
acknan 2020-07-25 23:15 ! Citera #
Ni får hoppas på Kerim :lol: Riktigt skön gubbe som frågade vart jag bodde sedan fick jag köra åt det hållet. Han var riktigt schysst faktiskt.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor