Hej
Jag körde upp idag och fick Godkänt. Jag vet att man är nervös och att det är svårt att sova, men så fort du träffar din inspektör kommer du känna dig lugnad, sen tänk inte att dem sitter bredvid dig, kör som du brukar göra. Visa att du kollar runt med huvudet och RÖR PÅ DINA ÖGON, KOLLA EFTER SKYLTAR OCH ÖVERGÅNGSSTÄLLE OCH KORSNING, VÄXLA NER INNAN RONDELL OCH KORSNING. Allt kommer gå bra
LYCKA TILL
Grattis! Och tack för att du dela med dig om hur de gick gör dig!
Har du gått på körskola eller övningskört privat? Och i vilken stad gjorde du uppkörningrn?
Jag har endast övningskört privat med min egna bil med min sambo, och jag har kört JÄTTE mycket sedan november 2019, mycket långa sträckor pga vi gillar att resa runt. Det min sambo påminner mig om är att jag måste ”vända på huvet mer” liksom visa att jag verkligen tittar på uppkörningen, kan faktiskt bli lite ”arg” på honom ibland för de, haha.
Så jag är mest rädd för att jag inte ska förstå vart inspektören vill jag ska köra att de blir typ ”mena du in där, eller va de där” osv. Och då att jag ”inte vänder på huvet” jag kollar noga men de kommer bara inte automatiskt, får väll lva på de.