Körkortonline > Körkortsforum > Första försöket Uppsala
Första försöket Uppsala
Klarade uppkörningen på första försöket i Uppsala, hade varken teoribok eller körlektioner, men klarade allt direkt. Inspektören var tydlig och väldigt snäll. Om ni har några frågor så får ni gärna ställa dem.
Härligt, grattis! Jag körde också utan körlektioner. Visst känns det bra när man ”blåser” systemet
? Jag tittade dock på trafiklektioner på youtube
Hej
Körde också i Uppsala för typ en månad sen o fick underkänd.. Det va ingen bra upplevelse..O har liksom tappat hoppet.. Skulle bli jätte tacksam om du kunde berätta mer om vad du fick göra osv.. Fick du göra baka runt ett hörn/ fickparkera?
Körde också i Uppsala för typ en månad sen o fick underkänd.. Det va ingen bra upplevelse..O har liksom tappat hoppet.. Skulle bli jätte tacksam om du kunde berätta mer om vad du fick göra osv.. Fick du göra baka runt ett hörn/ fickparkera?
acknan 2020-07-20
Härligt, grattis! Jag körde också utan körlektioner. Visst känns det bra när man ”blåser” systemet Uppsala 2020-07-20
HejKörde också i Uppsala för typ en månad sen o fick underkänd.. Det va ingen bra upplevelse..O har liksom tappat hoppet.. Skulle bli jätte tacksam om du kunde berätta mer om vad du fick göra osv.. Fick du göra baka runt ett hörn/ fickparkera?