Start > Körkortsforum > Hur har det gått för er som en…

Hur har det gått för er som endast tagit hjälp av denna sida inför prov?

Johnny 2020-07-20 17:43 ! Citera #
Själv har jag inte använt boken utan endast denna sida och en annan app på mobilen för att plugga teori.
Gäst 2020-07-30 19:07 ! Citera #
Hej,

Har nyligen gjort provet och fick 57/65. Använde mig av endast den här sidan och läste teorin som finns här flera gånger. Frågorna som jag fick på det riktiga provet kändes enklare än dem som finns här. Lycka till! :)
Anni 2020-07-30 23:31 ! Citera #
Hej!

Jag har endast använt denna sida, inte någon bok eller en enda teori lektion. Första teori provet kugga jag, men andra klara jag förra veckan, YES! Bara uppkörningen kvar, hoppas verkligen jag klarar den nästa vecka! Övingskör endast privat med sambo inte tatt en enda körlektion. Men har kört mycket med min egna bil.

Jag tycker teori proven är lite konstiga för mitt första som jag kugga var de knappt ngra frågor om vägmärken eller trafiksäkerhet utan nästan bara statistik, miljö, ”räkna ut uppgifter” och fordonskännedom. Mitt andra prov jag hade som jag klara var de tvärt om, mycket lättare för mig om man säger så.

Lycka till med teorin!
Anon 2020-07-31 17:39 ! Citera #
Jag gjorde provet idag med hjälp av denna sida och ta körkort appen, inte ens öppnat eller köpt någon bok.

Fick 59/65, kändes som frågorna var mycket lättare på provet än själva apparna
A 2020-08-02 11:16 ! Citera #
Hej!
Jag använde mig mest av elevcentralen och använde moj av denna bara 5 dagar innan provet. Jag fick 53 av 52, och jag fick relativt mycket statistik på mitt prov, minst 5-6 frågor som jag inte hade någon aning om. Elevcentralen hade knappt någon statistik alls, medans körkortonline har fruktansvärt mycket statistik och är väldigt petiga med det. Därav skulle jag definitivt rekommendera denna, och jag tror verkligen att du endast behöver denna, då körkortonline tar upp allt och lite till haha. Dock så tyckte jag att resterande av frågorna på mitt prov var väldigt enkla och mer likt elevcentralen än här. Lycka till!
Adde 2020-08-03 16:28 ! Citera #
49 rätt.. Ska försöka igen den 14de.
Gäst 2020-08-11 17:29 ! Citera #
Adde 2020-08-03
49 rätt.. Ska försöka igen den 14de.
Har du bara läst teorin som finns här då?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I dag 07:23
6
I dag 02:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest