Start > Körkortsforum > Till dig som kämpar med körkor…

Till dig som kämpar med körkortet

Isabella 2020-07-17 20:44 ! Citera #
Hej J!
Gud vad glad jag blev över ditt inlägg det var exakt vad jag behövde höra. Har kuggat 2 ggr och efter andra gången som var för 1 månad sen har jag typ slutat köra. Det var slarvfel och nervositetsnerver som kom ivägen båda gångerna. Kortet känns så oändligt långt bort och jag känner mig så fruktansvärt dålig, trots att jag tagit lektioner och min lärare ansåg att jag var redo innan första gången. Nu efter ditt inlägg har jag bestämt mig att börja köra igen för att kunna köra upp men är så fruktansvärt rädd att misslyckas. Känns lugnande att höra om folk som kuggat många gånger, i min omgivning (är 18 år) ges intrycket att fler och fler får kortet på första försöket som att det inte är någon svårhet alls. Själv mår jag så dåligt över detta och är stressad nästan konstant.
Längtar så brutalt tills jag får kortet, tack för ett inspirerande inlägg och stort grattis till ditt välförtjänta körkort!
Panda A 2020-07-17 21:01 ! Citera #
Tack så mycket för detta fina inlägg!

Jag klarade teoriprovet och hade min första uppkörning idag. Det var småfel och ett stort fel som jag gjorde.

Blev helt krossad i typ 1 1/2 timme. Kände mig besviken, grät ut mig alla spänningar och nu är jag fylld med revansch-lust! DET HÄR SKA FAN GÅ!

Min trafikskola har tyvärr semesterstängt nu 2 veckor... får boka några lektioner efter det och träna träna träna

Alla ni som inte tror att ni kan. Ni kan och kommer lyckas, bara ni inte ger upp! Låt det ta 15 uppkörningar då men bara ni ser mönstret och kan rätta till. Det kan ta tid men det är fullt möjligt!

Jag ger inte upp och hejar på er allihopa!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo