Start > Körkortsforum > För många saker att ta in

För många saker att ta in

Gäst 2020-06-12 16:27 ! Citera #
Jag lär mig köra de senaste tre månaderna från en traffikskola och jag skulle säga att det inte är lätt. Det finns så många saker att tänka på. Blockera inte gatorna nära trafiksignaler när du stannar vid rött. Leta efter predestrainer Cylister och förutse att de kan korsa. Höger handregel, hastighet, huvudväg är några saker jag tenderar att glömma. Jag är inte säker på när dessa skulle komma automatiskt utan att tänka. Just nu är jag så överväldigad och nervös att tänka på körtest. Jag vet att det är mycket att lära mig. det är att jag känner till reglerna men praktiskt genomförande saknas, vänligen dela dina åsikter. :(
Gäst 2020-06-12 23:14 ! Citera #
Hur många lektioner har du kört hittills? Känner du dig säker på själva manövrerandet av bilen eller tar det för mycket av din uppmärksamhet fortfarande? Ge det tid bara, ska du se. Det ÄR mycket i början.
Dumb 2020-06-13 07:27 ! Citera #
Fram till nu har jag tagit 16 lektioner på 1 och 1,5 timmar. Med hänsyn till regler, ibland tycker jag att manövrera lite svårt. Folk säger att öva och öva för att få reglerna att sjunka i ditt system. Min lärare säger att alla måste kämpa när de lär sig. för vissa kommer det naturligtvis kanske jag inte är det.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
29
I dag 08:27
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest