Start > Körkortsforum > Nervös att gör uppkörning i Sö…

Nervös att gör uppkörning i Södertälje

Yas 2020-06-11 09:50 ! Citera #
Finns det någon som har gjort uppkörning I Södertälje, berätta hur är det.
Emelie 2020-06-11 11:05 ! Citera #
Hej, jag hade uppkörning för typ 3 veckor sen i Södertälje, jag klarade det på första försöket. Jag var väldigt nervös innan men jag fick en bra instruktör som lugnande mig. Vi körde ut på motorvägen till pershagen och sen tillbaka och sen körde jag inte så mycket i stadstrafik, så det gick bra.
GÄST 2020-06-12 15:11 ! Citera #
Emelie 2020-06-11
Hej, jag hade uppkörning för typ 3 veckor sen i Södertälje, jag klarade det på första försöket. Jag var väldigt nervös innan men jag fick en bra instruktör som lugnande mig. Vi körde ut på motorvägen till pershagen och sen tillbaka och sen körde jag inte så mycket i stadstrafik, så det gick bra.
Jag hade också uppkörning i Södertälje, fast för 3 dagar sedan :)
Fick du Emelie också backa in på en parkeringsplats nära den gamla macken som ligger där?
Jag fick backa både där och sedan även runt ett hörn i villakvarteret som ligger en liten bit längre fram.
Efter det fick köra ut på motorvägen mot Stockholm, och svänga av densamma vid Moraberg.
Sedan igenom stan och tillbaka till trafikverkets start position..
Hur lätt som helst, klarade på första försöket :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 06:09
94
I dag 05:55
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest