Start > Körkortsforum > Kuggade uppkörningen andra gån…

Kuggade uppkörningen andra gången

Gäst 2020-05-21 08:54 ! Citera #
Första uppkörningen körde jag för sakta på, och nu på andra när jag körde bra då kuggade dom mig för att jag bromsa för hårt innan rondeller och övergångsställe och sa att jag kunde egentligen släppt gasen hela väg, men då skulle jag kört sakta igen som första gången men aja.

Mitt teoriprov gör ut i början av november och har tid för uppkörning i mitten av oktober (pga av inga tider) har sån stress och sån ångest när jag inser att jag måste verkligen klara den uppkörningen annars måste jag göra om teorin igen som jag klara på första försöket med 58 poäng.
Gäst 2020-05-21 16:28 ! Citera #
Du kommer klara dig! om det är bara att köra sakta så kan du träna på det!! alltid släpp gasen när du ser en rondell framför dig så kan du förhindra att stanna i onödan om det inte finns mycket bilar.
Börje Kugg 2020-05-24 17:55 ! Citera #
Öva mycket privat och gå samtidigt till en trafikskola för några lektioner, så att du kan få hjälp med att åtgärda de misstag du gör.
Gäst 2020-05-24 18:22 ! Citera #
Hur sakta ansåg de vara för sakta??

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 21:48
2
I går 17:58
4
I går 16:59
8
I går 14:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest