Start > Körkortsforum > Saknar bevis på att jag har gj…

Saknar bevis på att jag har gjort riskutbildning

Gäst 2020-05-17 12:29 ! Citera #
Hej!

Jag har gjort riskutbildningens bägge delar men de är inte synliga på pappret man får av trafikverket.
Mitt teoriprov är imorgon bitti (!!) och det är söndag och min trafikskola och trafikverket svarar inte.

Vad ska jag göra?

Jag är sen ute men hoppas att det löser sig.
Gäst 2020-05-17 21:01 ! Citera #
Hej, vet inte om du fått tag i Trafikverket än men ifall du är klar med bägge delarna av riskutbildningen så tycker jag att du ska gå dit imorgon och visa upp legitimation för dem samt berätta för dem om problemet. De är väldigt förståeliga på Trafikverket och du har ju gjort ditt genom att göra riskutbildningen. Själv har jag prov på tisdag. Lycka till på provet, hoppas du klarar! :)
Gäst 2020-05-18 12:55 ! Citera #
Hej!

Jag ringde Trafikverket imorse och de sa att det var inga problem och att allt var registrerat.
På plats kollar de inte på pappret man får utan på datorn där allt sparas inuti deras system.
Fick dessutom godkänt på mitt prov så det känns skönt;)))

Lycka till med provet!
Gäst 2020-05-18 19:04 ! Citera #
Åh vad skönt att du klarade det, grattis!! Tyckte du att provet var svårt? :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
4
I dag 06:14
1
I går 07:24
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest