Start > Körkortsforum > Problem med nerverna vid uppkö…

Problem med nerverna vid uppkörning, snälla ge mig tips

Greta 2020-03-25 10:45 ! Citera #
Hej alla

Jag har ett jättestort problem med mina nerver och har inte klarat uppkörningen (gjort några försök) så fort jag sätter mig i bilen med en inspektör blir jag nervös och darrig och mina hjärna vill inte hänga med medans min lärare på körskolan sagt många gånger att jag kommer klara det galant. Har gett upp flera gånger men nu ett X antal år senare har jag satt igång igen med målet att denna gång övervinna min rädsla och nervositet. Jag önskar alla tips och råd jag kan få. Hur gör ni med dessa problem?

kram på er
Sanna 2020-03-25 16:57 ! Citera #
Jag förstår dig känner samma så fort jag satt mig i den jävla bilen tappar jag allt
greta 2020-03-25 17:29 ! Citera #
Hoppas någon kan hjälpa oss med tips Sanna. Jag vet hur jobbigt det är!!
Förarprövaren 2020-03-25 18:21 ! Citera #
Läs de här inläggen på min blogg Uppkörningsbloggen så kanske det känns bättre.
https://uppkorningblog.com/2016/03/20/hur-kan-jag-bli-mindre-nervos-infor-korprovet/
Förare 2020-03-25 20:50 ! Citera #
Mina tips är:

minst 8 timmar sömn
kom i god tid innan körprovet så du kan slappna av
tänk inte att det är en trafikinspektör som åker med, tänk typ som kompis, syrra, brosa
hälsosam och nyttig frukost på morgonen
Greta 2020-03-25 20:59 ! Citera #
Tack ska du ha för din länk :)
Sanna 2020-03-25 21:11 ! Citera #
Greta, skönt att du förstår mig känns som ingen förstår oss , vissa bara bryr sig inte medans jag bara tappar bort allt , lycka till
Gäst 2020-03-26 06:59 ! Citera #
Jag hade samma problem, klarade det på fjärde försöket. nerverna förstörde totalt för mig, gången jag jag klarade det så intalade jag mig bara att jag kan det här och ska ha körkort,

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 22:14
1
I går 22:12
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov