Kuggade uppkörningen på grund av en sak. Hela min uppkörning gick bra. Även om jag aldrig hade kört en V60 så manövrerade jag den helt okej. Kuggade på grund av att jag inte kolla runt i en bevakad järnvägskorsning även om jag ändå gjorde det.
I min uppkörning hade jag oturen som fick två inspektörer i en och samma bil. En av de skulle lära sig, det var därför. Detta betydde då att jag hade två personers ögon på mig. Hela uppkörningen tyckte jag gick bra. Jag märkte av att jag glömde kolla när jag passera en bevakad järnvägskorsning och gjorde det då den tredje gången.
När jag fick min resultat sa de att det bara var pågrund av järnvägskorsningen. Jag sa att jag kolla på den sista gången och mannen som var på utbildning erkände att jag gjorde det men att det inte var tillräckligt vilket jag inte förstår...
Kvinnan som är en 60 årig tant nekade det även om mannen som satt där framme erkände det. Hon började fråga mig teoretiska frågor och jag svarade rätt. Istället började hon dra upp andra saker för att ge mig en anledning för att kugga mig.
Även om jag kollade runt järnvägskorsningen den tredje gången så vet de att jag gjorde det men ville bara inte säga det utan istället kugga mig. Jag lyckades göra allt annat ganska bra. Har bokat en ny uppkörning för nästa vecka. Ska se vad de kommer säga nu...