Start > Körkortsforum > Sveriges värsta bilförare shii…

Sveriges värsta bilförare shiii !

Gäst 2010-04-17 16:15 ! Citera #
Hej nån mer här som följer programmet Sveriges ? stackars människor som får möta dom i trafiken! dom borde inte ens få vistas på vägarna eller vad tkr ni :P?
Gäst 2010-04-20 12:33 ! Citera #
Man blir helt klart rädd för att själv köra på vägarna när man vet att de kan få körkort ^^ Men jag måste säga att jag skrattar högt när jag ser programmet (a)
eloje 2010-04-20 12:52 ! Citera #
Man blir helt klart rädd för att själv köra på vägarna när man vet att de kan få körkort ^^ Men jag måste säga att jag skrattar högt när jag ser programmet (a)

(jag skickade det andra inlägget också ^^)
Sledgehammer 2010-04-20 16:57 ! Citera #
Jag tänker varje gång jag ser det att, om dem kan få körkort, då kan jag klara uppkörningen med en bindel runt ögonen.

/Sledgehammer
eloje 2010-08-04 16:00 ! Citera #
Ska det inte börja snart igen? Jag längtar! men man blir som sagt lite rädd.. känns ju som om jag skulle kunna ta körkort nu liksom! xD
NymN 2010-08-07 00:33 ! Citera #
Jag vet inte själv, men jag har HÖRT att det programmet faktiskt är fejk, med skådisar som överdriver. Kul ändå dock ;)
boboo 2010-09-05 19:45 ! Citera #
Jag tycker prg är hemsk! vad lär sig folk av att titta på detta? är det roligt att köra fel... jag vet inte känner mig som en surkärring när jag ser prg ;)
Gäst 2010-09-16 20:01 ! Citera #
boboo
jag tycker prg är hemsk! vad lär sig folk av att titta på detta? är det roligt att köra fel... jag vet inte känner mig som en surkärring när jag ser prg ;)



Finns ju väldigt mycket underhållning där man inte lär sig något. Programmet är ju helt enkelt till för att roa. Många tycker det är roligt att se folk som kör sämre än de själva.
Nattlampa 2010-09-19 16:18 ! Citera #
Det är ju helt underhållningsprogram, som ska locka tittare vad jag har förstått. Det är på riktigt, också.. Det var någon som sa att det inte var det, min kompis kompis har vart med där. Jag tycker det är väldigt underhållande att se hur man kan vara så klantig.
Victor A 2010-10-03 22:46 ! Citera #
Tror det är lite överdrivet de där programmet. Är inte så insatt i programmets intagningsprocess men ja antar att vi tittare skickar in ansökan och eventuellt blir antagna och då gör ju de tat inte de värsta kanske är med, för de kanske skäms för att de kör så dåligt och få titeln ”västa bilföraren” i Sverige, måste va en värdelös titel man inte skryter om

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I dag 18:09
8
I dag 18:08
1
I går 20:30
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest