Start > Körkortsforum > Nervös

Nervös

RIP 2020-01-31 22:23 ! Citera #
Hej jag har uppkörning snart och det enda jag tänker på är min trafikskolas statistik, har hört att om en elev kuggar så blir det dåligt för trafikskolan? Dom förlorar på det? Vad förlorar dom exakt? Kunder? Pengar?

Det blir så att jag blir extra nervös för att dom är så snälla, och tänk om jag kuggar hur pinsamt det blir när man sitter i bilen o åker tillbaka till trafikskolan utan körkort... (det svider att bara tänka på det)

Visst dom har godkänt mig för uppkörnkngen, men jag gjorde lite fel och dom ville inte godkänna mig först.. istället omboka.. men till slut så lät dom mig

Man vill liksom inte svika dom.. och få dom att ångra sig att dom inte omboka uppkörningen.

Förhoppningsvis någon som kan ge lite ljus i denna situation?
Gäst 2020-02-02 21:37 ! Citera #
Hej på dig :)

Tänk inte på körskolan! Om du mot förmodan inte skulle klara uppkörningen så är inte det hela världen. Om du tänker på det så får ju de mer pengar om du kommer tillbaka. Det som körskolan vill är såklart att du ska få ditt körkort och att du inte ska lägga onödiga pengar på en uppkörning som du kanske misslyckas på men det är bara för din egna skull. Det är många som misslyckas första uppkörningen så tänk inte på det.

Lycka till!!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo