Start > Körkortsforum > Första bil

Första bil

Saab 2021-06-11 10:23 ! Citera #
Saab 93 kan du hitta fina för under 20k. Roliga att köra också
Gäst 2021-06-12 22:23 ! Citera #
Saab 2021-06-11
Saab 93 kan du hitta fina för under 20k. Roliga att köra också
Synd att Saab gick i graven.

jävligt fina bilar med ett tänk i flyg som de hade i bilarna...instrument layout, åtkomlighet reflage osv yadi yada yada.

Volvo är ju tom borta sen flertal år tebax
..kina kraffs
Björn He 2021-06-15 23:40 ! Citera #
Gäst 2021-06-12
Synd att Saab gick i graven.

jävligt fina bilar med ett tänk i flyg som de hade i bilarna...instrument layout, åtkomlighet reflage osv yadi yada yada.

Volvo är ju tom borta sen flertal år tebax
..kina kraffs
Före detta SAAB-ägaren General Motors bör väl också ha gått i graven för över ett decennium sen? General Motors och Chrysler gick faktiskt i konkurs 2009 till följd av dåvarande finanskrisen, och dåvarande Volvo-ägaren Ford var också konkurshotat, men märkligt nog skapades General Motors ”på nytt”. Själv tycker jag det var ett misstag att återskapa General Motors, för istället borde väl General Motors’ bilmärken ha bildat en ny biltillverkare med Ford kanske vid namn ”American Motors”.

Men jag undrar om inte SAAB-bilar börjat tillverkas på nytt, under bilmärket NEVS (National Electric Vehicle Sweden). För övrigt är Sverige ett av de allra minsta bilindustriländerna i världen, åtminstone jämfört med Tyskland som såvitt jag vet är världens fjärde största bilindustri efter Kina, USA och Japan.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
16
I dag 20:11
29
I dag 08:27
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo