Start > Körkortsforum > Indraget körkort - kan det fin…

Indraget körkort - kan det finnas en chans att jag får tillbaka det.

Oskar 2020-01-25 11:14 ! Citera #
Hej!
Jag är 18 år som har haft körkort i 4 månader. Igår blev jag av med mitt körkort pga av fortkörning. Jag körde 78 km i timmen på en 40 väg vilket var väldigt väldigt dumt

Jag har ett aktiebolag som jag bedriver och som är min inkomst plus att jag studerar.
Jag har även en anställning på lager på gång då jag har gått vidare i rekryteringen och ska snart skriva kontakt med lagret för en tim/anställning. Utan mitt körkort så kommer allting bara att fallera då mitt bolag baserar sig på att hämta kundernas bilar och dels jobba med bilarna i sig och köra in och ut ur lokalerna.

Det jag undrar är: Kan det finnas en chans att dem inte tar körkortet ifrån mig helt och att jag kanske får tillbaka det efter en tid eller MÅSTE jag ta om körkortet helt (uppskrivning/uppkörning/riskutbildning) oavsett mina omständigheter. Med tanke på att jag har det på prövotid. Tacksam för snabbt svar. Vänligen
Laxen 2020-01-25 12:46 ! Citera #
Vad jag vet så måste man göra om hela utbildningen om du gör minsta lilla misstag under prövotiden, tyvärr.
Je 2021-06-20 16:26 ! Citera #
Oskar hur gick det drog dom ditt kort helt och du fick ta om det?
Gäst 2021-06-24 23:39 ! Citera #
Je 2021-06-20
Oskar hur gick det drog dom ditt kort helt och du fick ta om det?
Vafan tror du.

klart som fan att det körkortet rök.
Adios 2021-07-21 17:13 ! Citera #
Jag fick 2 månader spärrtid och fick göra om allting. Vad fick du?
Adios 2021-07-21 17:14 ! Citera #
Körde i 78km/h på en 40väg samma som dig

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 22:14
1
I går 22:12
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo