Start > Körkortsforum > Tillverkningskostnad körkort

Tillverkningskostnad körkort

Spree 2020-01-04 18:14 ! Citera #
Hej!

Klarade teori och uppkörningen igår. Inspektören förklarade att jag får köra på mitt ID tills körkortet kommer och lite annan info. Men inget om när och var jag skall betala för tillverkningskostnaden. Så var görs detta? Får man hem en faktura, får man ett mejl eller hur går det till?

Gärna uppdaterade svar, så om du tagit körkortet i 2019 eller 2018 (då det känns som att reglerna ändras hela jävla tiden)

MVH!
Gäst 2020-01-05 14:20 ! Citera #
Hej.

Grattis till körkortet. Först skickas ditt körkort till dig med Rekommenderad post, som du måste kvittera ut personligen. Detta tar ca en vecka. Inbetalningskortet skickad ut efter detta i form av en faktura som du måste betala 280 kr för tillverkningen av kortet.

Kan tillägga att jag jobbar på trafikskola
Gäst 2020-01-05 17:40 ! Citera #
Gäst 2020-01-05
Hej.

Grattis till körkortet. Först skickas ditt körkort till dig med Rekommenderad post, som du måste kvittera ut personligen. Detta tar ca en vecka. Inbetalningskortet skickad ut efter detta i form av en faktura som du måste betala 280 kr för tillverkningen av kortet.

Kan tillägga att jag jobbar på trafikskola
Tack så mycket du!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 00:37
1
I går 10:18
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov