Start > Körkortsforum > Klarade uppkörning, tro på er …

Klarade uppkörning, tro på er själva!!

Gäst 2019-11-25 16:29 ! Citera #
Hej, klarade min uppkörning efter flera år kämpande med min bilkörning. Har övningskört sedan jag var 16 år, nu är jag 22 år gammal.

Trodde aldrig nånsin att jag ens hade en chans att klara uppkörningen, detta är min 4:de uppkörning, vart helt nervös och gråtfärdig i bilen med min sambo innan jag skulle köra upp.

Så våga tro på er själva, ni kommer också att klara detta!! Jag har mått så extremt dåligt de senaste månaderna över uppkörningen, har tappat fokus på mitt jobb, mitt liv nästan, nånstans varje sekund har jag varit stressad.!!

Detta är ju ingen dans på rosor som många tror att det är, för vissa är det mycket mer kämpigare än för vissa andra, för alla tar det olika tid, men KÖRKORTET kommer garanterat!! Man ska inte jämföra sig med andra, tex. Att vissa klarar det inom några månader, för andra tar det några år. Huvudsaken är att man kommer att få körkortet, det är bara frågan om NÄR, INTE om.

Körkortet kommer vara värt allt slit, jobb och pengar!
Lycka till alla! 8-) ;)
nervös bilist 2019-11-25 18:50 ! Citera #
Tack för peppen! har min andra uppkörning i övermorgon och har varit superstressad hela tiden..
Gäst 2019-11-25 19:49 ! Citera #
Så kul!!! Har du övningskört i 6 år då? När gjorde du första uppkörningen? Kuggades du av samma anledning?
Gäst 2019-11-25 22:42 ! Citera #
Lycka till på uppkörningen! Nervositeten släpper alltid när man har satt sig i bilen med instruktören.

De första två gångerna jag gjorde uppkörningen var jag inte alls redo, men jag trodde att jag var redo men det var jag absolut inte. Tredje försöket hade jag lite större fel, sen det senaste gick bra, (gjorde uppkörningen nu efter ett år) dessutom var det en ganska enkel körning.
Ledsen 2019-11-26 23:57 ! Citera #
Grattis grattis... Jag känner igen mig själv har mått såååå dåligt senaste månaderna.. Men som du säger vi kommer klara det
Överlycklig 2019-11-28 15:42 ! Citera #
Klarade uppkörningen idag!!! Är överlycklig!! Kuggade första uppkörningen förra veckan men nu klarade jag de äntligen. Ge aldrig upp!!! Klarar jag så klarar NI! Tro på er själva och gå in med rätt inställning!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 14:05
4
I dag 13:48
7
I dag 08:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov