Jag har lagt ut nästan 33000kr. Brutalt mycket pengar. Som tur är betalar farsan allt eftersom jag fick det när jag fyllde 15 (för drygt 5 år sen) istället för moppe
Med facit i hand bör jag nog ha satsat på en intensivkurs istället. Dessutom kunde jag ha disponerat det bättre. Tog väldigt många körlektioner i somras, och trodde väl att jag skulle klara uppkörningen rätt fort, dessvärre kuggade jag en hel del gånger, vilket såklart gjorde att slantarna rann iväg en hel del. Teorin klarade jag däremot på första försöket (54p) men eftersom 2 månader gick utan att uppkörningen klarades av fick jag göra ett nytt teoriprov, som jag klara igen med god marginal (59p)
Tog tillslut körkortet i Farsta 13/12 då jag körde med en kvinna jag tidigare kört med där. Fick en utskällning efter uppkörningen på kuppen eftersom hon tyckte det var löjligt att jag klagade på bilen under körningen. Men vem bryr sig, står idag med körkort, känns jävligt stabilt. Har varit en lång historia, som ni säkert förstår. Otroligt skönt att ha detta överstökat