Start > Körkortsforum > Kör inte upp i sollentuna

Kör inte upp i sollentuna

la nina 2019-11-19 09:37 ! Citera #
Har själv aldrig kört upp där men mina syskon, samt många bra vänner har kört upp där och alla har kuggat i Sollentuna, igår var det lillebrorsans tur. Han var jätte nervös, vilket är försåtligt på en uppkörning. Han sätter sig i bilen och får motorstopp på första försöket sen tar han det försiktigt och får igång bilen smidigt kör han långsamt ur parkeringen och kollar runt sig noggrant då säger instruktören ”har du ens någonsin kört innan för det verkar inte som det” min lillebror blir mer stressad och frågar hur så? och får svaret att det är en enkel bil hur kan han få motorstopp i denna bil?

Jag stod utanför och tyckte det såg bra ut och ett motorstopp har väl hänt alla (ja, jag har körkort) att dumförklara eller ens säga sanna saker är onödigt och för ert egna bästa kör inte upp i Sollentuna.

Jag skulle rekommendera Jakobsberg, där jag blev jätte trevligt bemöt och tog det på första besöket.
Gäst 2019-11-19 11:00 ! Citera #
Pratade ni med inspektören efteråt?
Gäst3 2019-11-19 12:49 ! Citera #
Det är inget fel på Sollentuna, jag samt alla mina vänner och några av deras familjemedlemmar har klarat uppkörningarna i Sollentuna utan några större problem..
Gäst 2019-11-19 14:56 ! Citera #
En å alla hans vänner kuggades

en annan å alla hans vänner fixade det

lol

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo