Start > Körkortsforum > Klarade uppkörningen!!

Klarade uppkörningen!!

Debbie 2019-11-18 17:44 ! Citera #
Äntligen har jag tagit körkort! Blev kuggad några gånger för helt absurda anledningar men äntligen har jag det. GE INTE UPP, det är värt slitet!

Ser att många här som mår dåligt över det och jag förstår helt, jag har mått skit under flera veckor, men det är inte frågan om, utan när du får kortet. Även om man kan hata inspektörerna så vill dom det bästa för trafiksäkerheten och man lär sig alltid något även om man blir kuggad.

Man har bara misslyckats om man ger upp, alla kan ta körkort, det tar bara olika lång tid för alla! Hoppas att detta ska peppa någon till att inte ge upp hoppet!! <3
gäst 2019-11-18 19:06 ! Citera #
Har uppkörning imorgon, detta peppade mig! Tack!!
Besviken person 2019-11-18 20:07 ! Citera #
Grattis!

Äntligen finns det någon som förklarar att det också kan vara kämpigt med körkort och att man pluggar röven av sig, så blir man själv peppad och inte känner sig kass pga av att ALLA andra klarar det utan problem lätt som en plätt

Bra forum, ska vara peppad inför min uppkörning den 25 november :D
panda 2019-11-18 22:45 ! Citera #
Absurda anledningar? var de verkligen absurda? om du tillochmed tänker efter ordentligt, eller var du helt enkelt inte redo? hur var de absurda isåfall? var de flera absurda grejer under samma uppkörning som sammanlagt kuggade dig?

8-) :D :) :lol:
Debbie 2019-11-19 20:37 ! Citera #
gäst 2019-11-18
Har uppkörning imorgon, detta peppade mig! Tack!!
Inga problem! Hur gick det? :)
Debbie 2019-11-19 20:43 ! Citera #
Besviken person 2019-11-18
Grattis!

Äntligen finns det någon som förklarar att det också kan vara kämpigt med körkort och att man pluggar röven av sig, så blir man själv peppad och inte känner sig kass pga av att ALLA andra klarar det utan problem lätt som en plätt

Bra forum, ska vara peppad inför min uppkörning den 25 november :D
Tack så mycket! Tro mig, man är inte ensam, även om det känns så. Många får kämpa! Ge inte upp oavsett vad som händer, i slutändan är körkortet värt slitet!

Lycka till, jag håller tummarna!! :)
Debbie 2019-11-19 20:59 ! Citera #
panda 2019-11-18
Absurda anledningar? var de verkligen absurda? om du tillochmed tänker efter ordentligt, eller var du helt enkelt inte redo? hur var de absurda isåfall? var de flera absurda grejer under samma uppkörning som sammanlagt kuggade dig?

8-) :D :) :lol:
Jag skulle aldrig påstå att jag kör perfekt, ingen gör det. Men jag har kört 100-tals timmar i ett 10-tal olika större städer, och var säker på att jag var redo innan jag bokade körprovet.

Jag förstår att jag blev kuggad första uppkörningen, har aldrig kört så dåligt i mitt liv, extreeeeemt nervös. Men att bli kuggad pga att man stannar när någon går ut framför bilen, bara för att man har grönt ljus, är enligt mig absurt. Visst, jag har grönt men jag kan ju inte köra på någon! Jag störde inte heller trafiken bakom. Inspektören efter, som godkände mig, tyckte tillochmed att det var en konstig bedömning.

Förstår att inspektörerna vill vara helt säkra på att man ska vara redo och kunna klara sig själv i trafiken, men det kan gå överstyr. Man bör ju inte riskera människoliv bara för att köra på grönt. :)
Kämpe 2019-11-19 22:30 ! Citera #
Tack för att du inte är som vissa människor här o skriver att vissa inte e värda körkortet hur kan man vara så hjärtlös... Bara för att några kör 2-3 gånger är inte sämre en än som tog på första försöket.... Jag ber er alla som verkligen kämpar.... kämpa på... ja var med en kompis som körde som haft kortet i 2 år / hade gånger lust o sa det ska ja köra hem? Fick hela tiden säga till henne du kör fel i rondellen o du har du visste fan inte va höger regel va ge tecken i rondeller heller när vi skulle svänga höger vänster körde på fel fil gud hjälp oss tänkte jag / blir så less så vissa har haft hur
Debbie 2019-11-21 18:58 ! Citera #
Kämpe 2019-11-19
Tack för att du inte är som vissa människor här o skriver att vissa inte e värda körkortet hur kan man vara så hjärtlös... Bara för att några kör 2-3 gånger är inte sämre en än som tog på första försöket.... Jag ber er alla som verkligen kämpar.... kämpa på... ja var med en kompis som körde som haft kortet i 2 år / hade gånger lust o sa det ska ja köra hem? Fick hela tiden säga till henne du kör fel i rondellen o du har du visste fan inte va höger regel va ge tecken i rondeller heller när vi skulle svänga höger vänster körde på fel fil gud hjälp oss tänkte jag / blir så less så vissa har haft hur
Håller helt med, livet är alltid inte rättvist. Vissa har mer flyt än andra, precis som med alla andra delar av livet. Hur många gånger man körde upp säger inget om hur bra man kör. Vissa kan har problem med nervositet eller bara ha otur, det viktiga är bara att man inte ger upp.

Min kompis klarade på första och kör jättebra, en kille i min klass klarade också på första och han kör som en kratta, det är väldigt olika. :/

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo