Start > Körkortsforum > Mår så jävla dåligt

Mår så jävla dåligt

:( 2019-11-07 15:08 ! Citera #
Jag hade min första uppkörning idag och det gick riktit bra, förutom ett fel. Det var en bil som var felparkerad på gatan. Den var parkerad för nära en skyddsväg. Jag skulle ha behövt bromsa före skyddsvägen men det gjorde jag inte..så jag blev underkänd. Jag förstår verkligen att jag blev underkänd, men ändå. Känner mig så jävla dålig eftersom jag annars körde så jävla bra. :cry:
Gäst 2019-11-08 02:51 ! Citera #
Hej! Det är okej. Jag kuggade också första gången. Idag har jag behörighet för flera fordonstyper och har särskild utbildning i hur man framför vissa fordon, jag är en otroligt duktig och säker bilförare.

Det kommer du också bli! Bara för att du blir underkänd en gång innebär inte att du blir en sämre bilförare för det. Betänk då istället hur många det är som blivit av med körkortet för att de kört för fort tex. de är inte heller nödvändigtvis sämre bilförare för det.

Ta det lugn, du kommer bli godkänd. Lycka till i framtiden och var rädd om dig.
Gäst 2019-11-09 18:33 ! Citera #
Hej!

Tänk så här, det spelar ingen roll om du kuggar 200 gånger eller om du lyckas på första försöket för att du tillslut ändå kommer ha ett körkort. Och se det som en positiv grej, du vet vad du gjorde fel så att du kan göra det rätt i framtiden. Dessutom gick resten av körningen bra så det finns ingen anledning till att en kuggning ska dra ner dig.
Gäst 2019-11-09 19:21 ! Citera #
Gäst 2019-11-09
Hej!

Tänk så här, det spelar ingen roll om du kuggar 200 gånger eller om du lyckas på första försöket för att du tillslut ändå kommer ha ett körkort. Och se det som en positiv grej, du vet vad du gjorde fel så att du kan göra det rätt i framtiden. Dessutom gick resten av körningen bra så det finns ingen anledning till att en kuggning ska dra ner dig.
200 kugg kostar 240 000 kr :|

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest