Start > Körkortsforum > Taxi uppkörning

Taxi uppkörning

Peoleo 2019-10-31 12:03 ! Citera #
Hej jag har kuggat 2ggr på taxi uppkörningen nu, båda gångerna har de sagt ” planerad körning.” Första gången bromsade jag in i ett rödljus när det var grönt, såg en dam med sin barnvagn som gick mot rött, därför bromsade jag MJUKT. Andra gången vart det skit, körde fel på GPSen.. och hade fel placering i rondellen. Vad har ni för tips för att jag ska klara det 3e gången? Har tränat på allt som jag failade på och vet inte varför jag blir så jävla närvös, kör bil varje dag..
hassan 2019-10-31 15:32 ! Citera #
1-Övningskör mycket kan du inte hantera fordonet och trafiken så kommer du inte godkänt.

2-läs teori körningen blir bara bra i kombination med teori.

3-kom ihåg att det inte är din rättighet att få ett körkort du måste bevisa att du förtjänar det

4-sov ordentlig innan provet så du är utvilad när du kommer dit.

5-kom i tid till provet det är alltid bra att ha lite marginal om något oförutsett skulle orsaka försening

6-inspektören vet att du är nervös det är alla det gör ingen nytt tala om det

om nervositeten påverka dig så mycket så du inte kan hantera körning körningen sa är du inte redo för uppkörning ,jag tycker att du avbryta den har körning
Abraham 2020-07-06 00:54 ! Citera #
Vill uppkörning för taxi leg
Hosain 2022-06-12 02:15 ! Citera #
Jag har uppkörning på måndag snälla ge mig lite tips

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
8
I dag 11:04
1
I dag 10:37
7
I dag 10:36
7
I dag 10:01
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest