Start > Körkortsforum > Kuggad uppkörning Sollentuna

Kuggad uppkörning Sollentuna

P 2019-10-22 21:22 ! Citera #
Idag hade jag min uppkörning i Sollentuna, jag var inte nervös eller något då jag kände mig redo kunde alla regler. Vi satte oss i bilen och körningen gick bra tyckte jag, jag följde alla regler det var inte hackigt och jag följde alla hastighets begränsningar. Jag frågar gubben vad han tycker det är att kugga, då svarar han,

Jo men det är kul att kugga elever och se d lite stressade, jag gör liksom mitt jobb

Jag satt där och bara jaha så kan man också tänka. Det första han säger du är underkänd när vi parkerade och då tänkte jag på vad fan då. Sen säger han jag tycker du körde inte tillräckligt sakta i villaområdet. Jag höll 25km när det var 30km på skylten och krypkörde i korsningarna där det fanns risk för barn att springa ut. Jag förstår inte hur jag kunde kugga då jag följde reglerna i korsningar, var redo att bromsa om barn skulle hoppa ut och körde inom hastighetsbegränsningar.

Det var nästan som han hade inställningen att han skulle kugga mig så fort jag satte mig i bilen. Är riktigt irriterad och nu planerar att köra upp i en annan stad, E-tuna eller Falun. Alla andra moment tyckte han jag körde fenomenalt.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
92
I dag 21:06
6
I går 21:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov